חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתכונן לטיול מאורגן בצפון האוקיינוס האטלנטי?

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

איך להתכונן לטיול מאורגן בצפון האוקיינוס האטלנטי? מה ניתן להכין ולהרהר בו בזמן ארגונים לטיול בנורבגיה? כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

טיול מאורגן בנורבגיה?

כשאנחנו מדברים על להתכונן לטיול מאורגן בצפון האוקיינוס האטלנטי, יכול מאוד להיות שאנחנו מדברים על נורבגיה. אם כי, יש כאלה שאולי יחשבו על דרום איסלנד. אחד הדברים החשובים לדעת, תוך תכנון טיול לנורבגיה – הוא אומדן נכון של מרחקים. יש שיגידו, כי הם שמו לב שבנורבגיה יש המון שטח מחיה ועם זאת אוכלוסייה קטנה יחסית, כך שהמרחקים עלולים להיות די ארוכים כאשר חלק מהכבישים עלולים להיות קטנים יחסית עם מגבלות מהירות – כאשר במקומות מסוימים, התחבורה הציבורית לא פועלת תכופות. אך זה כמובן תלוי בנסיבות, בזמן, בהקשר ובחוויות של אנשים ספציפיים.

אך אם נדמה שהולכים לבקר במקום שצריך להתנייד ממקום למקום, יש לבדוק כמה זמן נסיעה, ואם יש דרך נוחה ויעילה להגיע ממקום למקום. כמו גם, לקחת בחשבון את זמני הנסיעה, ולתכנן את זה בלוז החופשה / טיול. 

נופים, טבע, ערים או גם וגם?

דבר נוסף, שניתן להתכונן אליו מראש – הוא יעדי התיירות השונים. יש שיגידו, שבהחלט ניתן לוותר על הערים הגדולות. כלומר, לבקר בנורבגיה בלי לראות את אוסלו, מבחינתם, זה לא אותו דבר כמו לבקר בצרפת בלי להגיע לפריז. זאת כי, לדעתם, האטרקציה המרכזית היא הטבע – אף על פי שישנן ערים מקסימות. על כן, מי שמגיע בשביל הטבע, יכול לזכור את הנקודה הזאת ולבדוק עם עצמו אם יש איזשהי חשיבות מבחינתו לביקור בערים הגדולות. 

להזמין מלונות מראש?

נושא נוסף, שניתן להרהר בו בזמן הכנה לטיול בנורבגיה – הוא מלונות באזורים הנקראים fjord. אם יש איזשהו רצון לבקר באזור שכזה, אזי ההמלצה היא לסגור מלון בהקדם האפשרי. בייחוד, אם יש רצון לקחת חדר במלון היסטורי כלשהו, שכן, יש שיגידו שבמקרה כזה ההמלצה היא להזמין זמן מה מראש. 

השכרת רכבים?

אם רוצים לארגן טיול מאורגן בנורבגיה, יש שיגידו כי יהיה חכם יותר לשכור איזשהו רכב מתאים, מאשר להסתמך על תחבורה ציבורית. אפשר לבדוק את התחבורה הציבורית ולראות אם ניתן להשתמש בה, מבחינת התדירות וזמני ההגעה שלה למקומות שונים. או שמא, פתרון טוב יותר, יהיה כאמור להשכיר רכבים פרטיים או רכב עיקרי מאסף לכל חברי הקבוצה.

לבחור את הדרכים היפות יותר?

דבר מה נוסף שניתן להכין לקראת הטיול בנורבגיה – הוא מיפוי של הדרכים מלאות הנוף במדינה. כלומר, אם אנחנו רוצים לבקר במקומות שיש בניהם "הרבה דרך", נוכל קודם כל, לבדוק אם כך הדבר ולדעת למה לצפות. ואז, לבחור את הדרכים מלאות הנוף ביותר שנוכל למצוא בין המקומות. כלומר, יש דרכים יפות, ויש דרכים יפות יותר. ניתן מלכתחילה לבדוק איזה מהן הינן היפות יותר ולהתמקד בלבחור בהן, במהלך המעבר בין מקומות. ישנו כלי הנקרא National Scenic Routes map וניתן למצוא בו 18 דרכים, אשר תויגו כדרכים מלאות הנוף "ביותר" של נורבגיה, כך שניתן לבדוק אם יש אפשרות לעלות על לפחות אחת מהן במהלך הטיול.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן