חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברגן נורווגיה למטייל

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

ברגן (Bergen) נורווגיה הסבר מה לראות, לעשות, אטרקציות, אסור לפספס, שוק הדגים, קניות, מזג אוויר. מדריך אונליין על ברגן, נורבגיה למטייל הישראלי העצמאי.

אם אתם מתכננים נסיעה בדרך נורבגיה ומחפשים את הדרך הטובה ביותר לבלות 10 ימים בנורבגיה, עליכם לבחון את הפעילויות והאטרקציות השונות המוצעות. במדריך זה תוכלו לגלות כיצד לחוות את החורף בברגן, מה לעשות בחורף בברגן וכיצד למצות את שהותכם במזג אוויר גרוע. מדריך הטיולים שלנו בר גנר מראה מה לראות בבר גנר ובסביבתה, כמו גם כמה טיפים וטריקים לטיולים בחורף. כשמדובר במוזיאונים, לברגן יש מבחר רחב של ערים בנורבגיה לחופשות שלכם. יותר מסתם שער לפיורד, ישנם מספר דברים לעשות בעיר שאנחנו ממליצים לך לעשות במשך כמה ימים. ולסיום, אל תשכח להקדיש זמן לווס, בירת ההרפתקאות של נורבגיה, בדרך לבר גנגן. אנו ממליצים לנסוע ברכבת ברגן – אוסלו לפלאם ולבלות כמה ימים בפלם, גודוואנגן ולרדל הסמוכה. יש עוד יותר ימים שתוכל להוסיף לסיור בנורווגיה שלך, ואנחנו מציעים לך מדריך לטיפוס באזור וכיצד ליהנות מהפיורד בטיול יום או בהרפתקה של שבוע. למי שרוצה לחוות את הטבע הנורבגי הרחק מהעיר, ריכזנו עבורכם כמה הצעות בטיול היום שלנו בברגן. אתה יכול לקחת סיור מודרך מאוסלו לברגן או לקחת סיור בן יומיים בנורבגיה במשך שלושה ימים בסך הכל. אם תעשו זאת, תוכלו גם לערוך סיורים מודרכים בין אוסלו לבר ג'נג.

אם ברצונכם לחוות הרפתקה אפית באמת בברגן

הכוללת את הפיורד, ההרים והרכבות, עליכם לערוך סיור בקליפת אגוז בנורווגיה שלנו. הערה: טיול היום שלנו דרך נורבגיה הוא בעצם "DIY Norway" ב- NUTShell, ועשינו את כל המחקרים הדרושים בנורבגיה. אם אתה באמת צריך להיות בבר גן, נורבגיה או בסמוך לה, יש לך מזל, אנחנו בטוח נגיע בשבילך. תיהנו ממסלולי הדרך שלכם בנורבגיה והודיעו לנו אם אתם מתכננים לתכנן טיול משלכם לפיורדים הנורבגיים בעתיד הקרוב!

ברגן ממוקמת במערב הרחוק של נורבגיה וניתן להגיע אליה מאוסלו ברכבת או בסירה

אך חבל לקחת סירה לאחד מהפיורדים הציוריים ביותר, שרבים מהם הם רק יום טיול מהעיר. Ber gen היא עיר יפהפייה הממוקמת על החוף המערבי של אוסלו והחוף המזרחי, רק כמה קילומטרים מבירת נורבגיה, אוסלו. יהיה מזג האוויר אשר יהיה, "שייט לפיורדים" מרשים ובר ג'ן עצמו יושב בפיורד.

לאלה הרפתקנים יותר

הפיורדים וההרים הסמוכים הם דרך נהדרת להסתובב בטיול יום מבלי לשכוח את ברגן ואוסלו בצורה כה עוצרת נשימה. המסע מבר גן לאוסלו יוביל אתכם דרך כמה מהנופים היפים ביותר בנורבגיה, מההרים למרכז העיר. בטיול לנורווגיה, גולת הכותרת של Ber Gen היא הרכבל Floibanen, העובר במרכז העיר אל הר פלוין, ממנו נשקף נוף מרהיב של שתי הערים.

אם אתם מתכננים לבקר ברבים מהאטרקציות של ברגן ואולי לצאת לאחד מטיולי היום המפורטים להלן

כדאי לכם לקנות כרטיס ברגן, שהוא כלי כולל לחסוך כסף בזמן שאתם בברגן. תלוי אם יש לך יותר מקום להתנדנד במסלול הטיול שלך או רק שלושה ימים בברגן, יש לך סיכוי טוב לראות את כל הפיורדים בדרך Ber Gen שלך. באופן אידיאלי, אתה רוצה לבלות כמה ימים מחוץ לברגנלנד ואז כמה ימים בפיורד, אבל אם אתה באמת בלחץ זמן, אתה יכול לצאת לטיול יום לכולם ולבלות יום בחקר ההרים. . כשתנחתו, גשו למעדנייה וקנו כרטיס "בר גן", ותוכלו לצפות בכרטיס שלכם לנסיעה שלכם ולהזדמנות לחסוך קצת כסף לשהייה בברן ובסביבתה.

נורבגיה אייר

היא חברת תעופה לואו קוסט בינלאומית שטסה ישירות משדה התעופה של ברגן, כך שלא תצטרכו להזמין את הטיסה שלכם לברגן. תגלו שרוב הטיסות הבינלאומיות לנורווגיה יוצאות מאוסלו, וזה מושלם מכיוון שאוסלו נמצאת רק כמה שעות ממרכז העיר והיא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור מטיילים בינלאומיים במדינה. נורווגיה אייר טסה לאוסלו, אך ניתן גם לטוס לאוסלו מערים אחרות בנורווגיה, כגון נמל התעופה של אוסלו או נמל התעופה הבינלאומי של אוסלו.

לאוסלו ולברגן יש מה להציע

כך שהטיול שלכם יכול להיות תענוג, ותפנקו עם כמה מהנופים היפים ביותר במדינה, כמו גם אוכל ושתייה טובים. אני חושב שרוב הנורבגים יסכימו, הדבר הטוב ביותר בנורבגיה הוא הנוף היפה כאן. Ber Gen אינו יוצא מן הכלל, מוקף בשבעה הרים ומשקיף אל הים, יש בו את הנוף המרשים מכולם בנורבגיה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן