חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול בנורבגיה עם ילדים

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

נורבגיה טיול משפחתי: טיול בנורבגיה עם ילדים? טיפים והמלצות לקראת חופשה משפחתית בנורבגיה עם ילדים קטנים או בני נוער. הכל כאן!

אם ביקרתם פעם באחד מהפיורדים הרבים של נורבגיה ורוצים להפליג דרכו, זה המדריך שלכם ליופיו הטבעי והתרבותי. במאמר זה אני חולק סיור של שבועיים בנורווגיה שלוקח אתכם לחלקים היפים והיפים ביותר במדינה, מהחופים היפים של סטאוונגר, נורבגיה, עד לכפר קטן באמצע שום מקום. מה שאתה יכול לעשות כשתגיע לשם ומה אתה יכול לעשות כדי לצאת יעזור לך במסע שלך לחוות את נוף הים הנורבגי. אם תחליט להשתמש ברשימה זו כמדריך לנורבגיה עם ילדים, תינוקות, פעוטות ואפילו בני נוער, לא תשתעמם. תוכלו לבקר בכל הערים הגדולות בנורבגיה, כמו גם בערים קטנות, כפרים ואפילו איים קטנים. בקיצור, נורבגיה מלאה עד אפס מקום בפעילויות ואטרקציות מדהימות ידידותיות למשפחה. אני אוהב לבדר את ילדי בפאר הטבע, וראיתי גם איך נראה שנורבגיה היא יעד נהדר להורים פעילים עם ילדים. אחד המקומות האהובים עלי לבקר במהלך חופשה משפחתית באוסלו הוא מוזיאון הילדים של אוסלו, שהוא לא בדיוק אינטראקטיבי אלא מלא באטרקציות ידידותיות לילדים ויעד אידיאלי עבור מטיילים משפחתיים, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים.

נורבגיה מלאה גם בסיפורים מעניינים על ההיסטוריה והתרבות הנורבגית שירתקו את הילדים עד הסוף

מוזיאון הים הנורבגי הוא אחד המוזיאונים הטובים ביותר שיכולים להדריך ילדים בתולדות נורבגיה ולהכיר להם תקופות מעניינות כמו הוויקינגים.

אמנם יש לנו הרבה קשרים ישירים לדיסני בנורבגיה

אך לא תמצאו רבים מהם, אך אפילו מטיילים צעירים ייהנו לחקור את ארצות פלאי החורף האמיתיות. אם יש לך ילד שאוהב לעשות סקי שלג, החלקה על הקרח, סנובורד ואופנועי שלג, אנו יכולים לומר שנורבגיה היא חלום חורפי לילדים.

האפשרויות הרבות לילדים ידידותיות שתמצאו בעת תכנון הטיול שלכם בהחלט ישקפו את העובדה שנורבגים אוהבים נסיעות משפחתיות

בין אם אתם מתכוננים לטיול הביתה לנורווגיה או מצפים לנסוע לשם בעתיד, החג הווירטואלי הזה יעזור לכם ולמשפחתכם לטעום מהתרבות של נורבגיה ומהפיורדים היפים. בקרו בבית העץ הסודי במוזיאון הילדים הנורבגי ובקרו באחד מהפיורדים הרבים באזור.

בפוסט הקודם תיארתי את נסיעתנו לדנמרק ולשבדיה

והמידע בבלוג זה מתאר את מצבנו בשנת 2014. לקחנו שני ילדים לנורווגיה ולקחנו את הרכבת מאוסלו לברגן וראינו שאתה יכול לנסוע עם ילדיכם למרכז העיר למשך 5 ימים ברכבת ואז באוטובוס או באוטובוס.

את הימים הראשונים של הטיול הסקנדינבי בילינו באיסלנד

שם פגשנו את הורינו בשדה התעופה של רייקיאוויק והגענו לאוסלו בערב ביום הראשון. זו לא הייתה הפעם הראשונה שלנו בנורבגיה, כבר ביקרנו באוסלו וברגן ובמהלך הטיול שלנו גם לקחנו שייט בפיורד. עשינו צ'ק-אין במלון קונטיננטל למשך 2 לילות לפני שהתחלנו בנורבגית וטסנו לילה. אני ממליץ לטוס לילה אם אתה שוקל לנסוע בינלאומי עם ילדים, אך לא טסנו בן לילה מכיוון שחשבנו לטיול ארוך טווח.

אם יש לך אפשרות לבלות כמה ימים בנורבגיה

אתה יכול לטוס בן לילה ולחקור עוד מהמדינה המדהימה הזו. בהחלט יתקיימו סיורי הרפתקאות מודרכים לחקר המורשת הוויקינגית ומקומות מעוררי השראה במדינה כמו אוסלו וברגן. סיורים אלה הם דרך נהדרת לחוות היבטים שונים של נורבגיה בזמן קצר אם אינך רוצה לנסוע רחוק יותר.

בררו מה לעשות עם ילדיכם באוסלו ומלונות המשפחה הטובים ביותר באוסלו באוסלו בתפריט שלהלן

כשאתה חושב על טיול בנורווגיה, מאיפה אתה מתחיל ואיך אתה מתכנן את הטיול שלך? אין הרבה מידע על איפה להתחיל או מה לעשות במהירות, אך אם יש לך הצעות על סמך הניסיון שלך בדרכים – נסיעה בנורבגיה אל תהססו להשאיר תגובה למטה.

מאמר זה מכיל את כל המידע הדרוש לך בכדי לתכנן טיול חלומי משלך לנורווגיה ולהפיק ממנו את המיטב. קראו עוד על תכנון קריירת DIY שלי עם ילדי במאמר זה וקראו את הטיפים והטריקים שלי לתכנון זה עם הילדים.

ביום הרביעי בנורבגיה הצלחנו ליהנות מכמה דברים מגניבים עם הילדים בסטוונגר

המשימה היחידה שלנו במשך היום הייתה למצוא כמה דברים שנוכל לעשות בסטאוונגר ובסביבתה. ביום החמישי לנורווגיה, היום שלנו עבר ונהננו מהשהייה בעיר עם החברים והמשפחה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן