חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לטייל בנורבגיה מבלי "להפסיד את התחתונים"?

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

קודם כל אתם צריכים להבין שאתם באים לראות מדינה יפה מאוד וזו לא המטרה שלכם לאכול מאכלי גורמה ולשבת כל היום ולא לעשות כלום. במדינה כזאת, אתם תירצו לטייל, להיות בשמש, לראות טבע וכולי. אז למי אכפת מהאוכל?

אם לא ידעתם, נורבגיה היא אחת מהמדינות היקרות ביותר באירופה ובמקביל, אחת מהמדינות היפות ביותר באירופה.

אם אתם מתכננים לטייל שם במשך שבועיים, זה יעלה לכם לא מעט כסף אבל אם אתם לא מפונקים כמו שאמרנו והדגש שלכם בטיולים הוא לראות נופים עוצרי נשימה, הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לטייל בהנאה ובזול. כמובן שאנחנו לא מצפים מכם להתכלב, אלא לקנות מאכלים שיעזרו לכם להמשיך בטיול ולהנות. 

נסיעה ברכבת הקלה כאשר אתם מגיעים לנורבגיה, בין אם למקום מרכזי או לפריפריה, יהיו לכם כמה דרכים להגיע ליעד שלכם בו את לנים. במידה ולא שכרתם רכב, אתם יכולים להגיע עם הסעה (עם עוד כמה מטיילים מיעדים קרובים) אוטובוס, מונית פרטית (לעשירים בלבד) ורכבת קלה. על פי בדיקה שעשינו, הרכבת הקלה עולה פי 4 פחות מהסעה ושלא נדבר על מונית פרטית. הנסיע ברכבת היא נוחה ושקטה, כך שלא תסבלו בה יותר מידי ולכן היא המומלצת ביותר מבחינת המחיר להגעה למלון/אכסניה. לאחר שתשתפשפו בזמני הרכבת הקלה והמסלולים, יהיה לך קל ונוח לתפוס אותה בכל יציאה שלכם מהחדר.

קניית מצרכים חכמה – הגעתם לאזור המגורים ואתם בטח רעבים? קניית מצרכים בסיסיים יכולה להיות עניין יקר אם קונים רק מהבטן ולא מהראש. במיוחד באזורים המרכזיים כמו בתל אביב שלנו, אם הייתם פעם בחנות AMPM, אז תצפו למשהו בסגנון רק יקר יותר. למרות ההתלהבות של ההגעה למקום חדש, כדאי לשים לב מה אתם קונים ובמידת הצורך, לוותר על מוצר מסויים אם הוא יקר בטירוף. חפשו מוצרים בריאים וזולים כמו למשל בוטנים, תפוחים, קורנפלקס וכל דבר שיכול להחזיק בחוץ מבלי להתקלקל ולמשך כמה ימים. כמו שאמרנו, אם אתם לא בררנים והמטרה שלכם היא לשבוע, אתם יכולים להסתדר מבלי להוציא הרבה.

במקום לקנות כריכים במחירים של 40 ש"ח לכריך חפשו מה אתם יכולים להכין במקום מגוריכם. אבל גם בירקות והפירות, שימו לב למה אתם קונים. נורבגיה זה לא רמי לוי, ומלפפון בודד יכול להגיע ל10 שקלים. אך גם במקומות כמו בסנטר, אתם יכולים למצוא תפוחים, אפרסקים ומגוון פירות נוספים במחירים טובים. לכן, בכניסה לסופר שכונתי לאחר שהגעתם ליעד, חפשו את הירקות והפירות הזולים ביותר. אתם תתפלאו לראות שיש עוד הרבה מוצרים זולים אבל כדי למצוא אותם, תצטרכו להשקיע טיפה זמן ולהסתכל על מחירים פר מוצר. שווה כל שקל! אנחנו מצאנו אפרסקים ותפוחים ב12 ₪ לקילו.

אל תקנו בשווקים מקומייםשווקים מקומיים יכולים להיות מאוד מפתים בסוגי המאכלים והריחות המשגעים אך אלו המקומות שאתם הכי רוצים להימנע מלקנות בהם מכיוון שהמחירים שם יקרים בטירוף. דבר נוסף, אתם לא באמת יכולים לדעת מה איכות האוכל בשווקים שם ובמידה ואתם רגישים למאכלים מסויימים, עוד יותר כדאי להימנע.

לינה בחוץ – בא לכם ללון בחוץ כמה ימים? קודם כל זו דרך מעולה לחסוך כסף מאשר לשלם לאכסניה, ובמקום להביא איתכם ציוד מהבית כמו גז נייד, אוהל וכדומה, ישנם עסקים שמשכירים ציוד לשטח מקצועי במחירים משתלמים כך שתוכלו להשתמש ולהחזיר בסיום. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן