חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יש לעשות בנורווגיה?

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

תיירים רבים מהעולם מגיעים לנורווגיה כדי ליהנות מהאווירה שבה, ההיסטוריה המרתקת והאטרקציות הייחודיות.
מה עושים בנורווגיה? באילו מקומות כדאי לבקר? ומה לגבי מסעדות בנורווגיה?

למבקרים באוסלו

בירת נורווגיה, אוסלו, היא מרכז התיירות הנורווגית וכוללת בתוכה פארקים רבים, מבנים היסטוריים מרהיבים, מסלולי טיולים, תרבות ואומנות, שופינג ומסעדות טובות.
האטרקציה הפופולארית ביותר באוסלו היא פארק ויגלנד, הפארק הגדול ביותר בעיר עם מדשאות רחבות, למעלה מ- 200 פסלי ברונזה ופסל גרינט בגובה 17 מטרים (הכניסה לפארק חינמית).
ביקור אתרים מעניינים בנורווגיה יוביל אתכם לארמון המלוכה, בארמון מתקיימים סיורים לקהל הרחב, טקס חילופי משמרות בשעה 13:30, מבקרים יכולים ליהנות מפארק ארמון המלך (הארמון פתוח למבקרים בחודשים יוני-אוגוסט).
אתרי תיירות נוספים ששווה לבקר בהם באוסלו: מוזיאון הגלריה הלאומית עם אוסף האומנות הגדול ביותר במדינה, טירת אקרשוס בעלת חשיבות רבה בהיסטוריה הנורווגית, מגדל הולמנקולן, הקתדרלה של אוסלו (כניסה חופשית, ימי שבת ב 13:00 ניתן ליהנות מרסיטל), הפריוד של אוסלו המאפשר טיול בין הרים, טיפוס וסירות מפרס, רחוב קראל יהואן השוקק חיים ובו תוכלו למצוא את בניין הפרלמנט הנורווגי והתיאטרון הלאומי ומרכז נובל לשלום.

מחוץ לאוסלו

אם אתם יוצאים מחוץ לגבולות אוסלו תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות בנורווגיה, כך למשל מומלץ ליהנות מהפיורדים המפורסמים של נורווגיה (סוגנפיורד, הארדנגר פיורד ועוד), ביקור במוזיאון הוויקינגים וחופי רחצה בחצי האי ביגדיי, טיפוס על קרחון Jostedal, צפייה באורות הזוהר הצפוני בחודשים ספטמבר-מרץ, טיול קרחונים (אוסטפונה, אולב חמש, הוסטפונה ועוד) ותופעת שמש הלילה (השמש לא שוקעת) במהלך 20 לאפריל- 20 לאוגוסט בכף הצפוני ובערים בודו ולופוטן.

אטרקציה מיוחדת בנורווגיה: מלון הקרח

מלון קרח מיוחד המתאים את עצמו בהתאם למצב השלג, בחוויה ייחודית הקיימת במספר מקומות בודד בעולם, מלון Sorrisnivao הוא מלון איגלו הממוקם בצפון נורווגיה בעיר אלטה.
פעילות המלון מתחילה בינואר של כל שנה ולרוב מסתיימת בסוף מרץ-תחילת אפריל, המלון מפשיר בהתאם לשלג ולכן כדאי להזמין מקום בתאריך מוקדם ככל האפשר.
למון 30 חדרי איגלו, שינה בשקי שינה תרמיים השומרים על טמפרטורה חמימה, מקלחות משותפות הפתוחות לאורך 4 שעות לכל אורחי המלון, ג'קוזי ואפילו אינטרנט אלחוטי.

אוכל בנורווגיה

כיאה ליעד תיירותי פופולארי, בנורווגיה תוכלו למצוא מסעדות טובות שמציעות גם אוכל נורווגי מסורתי המבוסס על דגים, פירות ים, בשר, חלב וגידולים חקלאים מגוונים.
בין המנות המקומיות הנפוצות תוכלו למצוא בשר כבש וכרוב, כדורי בשר נורווגים, פוריקול, דייסת שמנת חמוצה, פיסקקר (עוגת דגים), נקניקיות נורווגיות בדוכני רחוב ומאכלים מתוקים כמו עוגת לפסה, לחמניית קינמון נורווגית ועוד.
נורווגיה היא לא מדינה זולה, חלק גדול מהמסעדות יציעו את הארוחות שלהן בטווח המחירים 50 -110 לארוחת צהריים.
אם אתם בנורווגיה מומלץ ליהנות מהחוויה הקולינרית של סמרגוסבורד, מזנון בופה הכולל מאכלים מסוגים שונים, מקומות המגישים ארוחה כזו מצפים מכם לשהות של מספר שעות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן