חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נורבגיה עונה מומלצת

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

מתי לטוס לנורווגיה לפי עונות שנה? מהי העונה המומלצת לטיול באיזור נורבגיה מבחינת טבע, הזוהר הצפוני, שעות אור יום ועוד! מדריך למטייל בנורווגיה!

במקומות מסוימים החורף אולי לא נמצא מחוץ לעונה, אבל יש הרבה מה לעשות והרבה כיף בנורבגיה. מרץ ואפריל הם החודשים הטובים ביותר לביקור בנורבגיה אם תרצו להפיק את המרב מעונת החורף והאביב. מאי ויוני הם גם חודשים נהדרים לבקר בנורבגיה כדי לחקור את הפיורדים, כמו הארדנגר פיורד. יולי ואוגוסט הם גם זמן טוב לבקר בנורבגיה כדי לצפות בציפורים הנודדות הזורמות לחלקים הצפוניים ביותר של המדינה.

בחרו מלון מסוגנן בנורבגיה בכדי לחוות את הפיורדים

השלג והאורות הצפוניים, או הזמינו לינת לילה באחד המלונות הפופולריים ביותר בנורבגיה. הצפון הרחוק ביותר של שבדיה, נורווגיה ופינלנד הוא המקום הטוב ביותר בעולם לראות את הזוהר הצפוני ומציע מגוון סיורים בהם תוכלו לראות את התצוגות האלה מראש ההרים, ליד הפיורד ובלילה.

מזג האוויר בנורבגיה עדיין יהיה מתון מספיק

כדי לעשות פעילויות בחיק הטבע וסיורים, ותוכלו לבקר באוסלו בכל עת של השנה. ממאי עד ספטמבר המחירים הם הנמוכים ביותר ומזג האוויר טוב. אם אתה נוסע לנורווגיה, אתה חייב להיות בחודש מאי או ספטמבר כדי לקבל מחירים נמוכים, אך ניתן ליהנות ממזג האוויר בחודשי הקיץ.

לדעתי

הזמן הטוב ביותר לבקר בנורבגיה הוא בחורף, בפברואר או במרץ, כאשר עדיין יורד שלג ויש לך את ההזדמנות לראות את הזוהר הצפוני, וכשהימים ארוכים מספיק כדי לעשות זאת בפועל כמה דברים. הייתי אומר שפברואר הוא גם זמן טוב לבקר בנורבגיה כדי לחוות חווית חורף אמיתית, בעוד שמרץ או אפילו אפריל הם הבחירה הטובה ביותר אם אתה רוצה חורף ארוך יותר – כמו חוויות עם מזג אוויר קר וימים קצרים יותר. עליכם לתכנן את הסיור שלכם באורות הצפון בתקופה שמתחילה בתחילת ספטמבר ונמשכת עד אמצע אפריל. אם אתה מעדיף מזג אוויר קר עם ימים קצרים בהרבה, סוף ספטמבר עד מרץ הוא כנראה הזמן האידיאלי בשנה לביקור החורף שלך בנורווגיה.

לדעת איזו עונה היא הזמן הטוב ביותר לבקר בנורבגיה תלוי במה שאתה רוצה לחוות. אם אתה רוצה לראות את הזוהר הצפוני ולנסוע צפונה, אינך צריך לתכנן זמן רב, מכיוון שנורבגיה היא מדינה צרה והנסיעה תארך זמן מה.

ישנן עונות שונות לבקר בנורבגיה

כך שזה יכול להיות קצת קשה לבחור נכון. יש את החורף העמוק שאתה חווה בדצמבר, טעם להתענג, ויש סיורים, אבל יש גם זמן טוב להתפנק בשייט דרך הפיורדים, לחפש את הזוהר הצפוני ושלג נוצץ. עם זאת, עבור מטיילים המתעניינים באורות הצפון ורוצים לראותו במלוא הדרו, זו כנראה התקופה הטובה ביותר בשנה.

אם אתם מחפשים זמן חם מאוד לבקר בנורבגיה

החודשים החמים ביותר הם יולי, אוגוסט ואז יוני. ביקור בנורווגיה בפברואר, או אפילו לפני כן, הוא חג שיש לו כל כך הרבה מה להציע. אם אתה מישהו שלא חובב מזג אוויר קר ושלג, יתכן ויולי ואוגוסט אינם התקופה הטובה ביותר בשנה לבקר בנורבגיה.

לכן חודשים אלו נחשבים לתקופה הטובה ביותר לבקר בנורבגיה כדי לחקור את הפסגות הנורבגיות. אם אתה נלהב מספורט חורף פעיל כל כך, אז אתה יודע מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בנורבגיה.

הזמן הטוב ביותר לבקר בנורבגיה

כדי לעסוק בפעילויות כאלה הוא בדרך כלל מאמצע האביב ועד תחילת הסתיו. נורבגיה היא יעד לכל ימות השנה, אך התקופה הטובה ביותר בשנה לביקורכם תלויה מאוד באילו פעילויות תכננתם ובאילו ציפיות יש לכם. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון ביקור באיי לופוטן או בארקטי הוא באיזו שעה בשנה לבקר. אם אתם מחפשים זמן טוב לבקר בנורבגיה כדי לחוות את ארץ הפלאות המושלגת, זוהי תקופת השנה עם השלג הגבוה ביותר במדינה והנוף היפה ביותר.

חודשי אוקטובר עד מרץ הם הזמן הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני בנורבגיה

מכיוון שיש יותר שעות אור מאשר חושך. אין תנאים חיוניים לראות את התופעה, אך קשה יותר אם לא תהיה יותר משעת חושך בין. התקופה הטובה ביותר לראות את הזוהר הצפוני של נורבגיה היא בדרך כלל מאמצע האביב ועד תחילת הסתיו, עם הגשם השלג הגבוה ביותר.

לכן

עונת הקיץ היא הזמן הטוב ביותר לבקר בנורבגיה אם אתם רוצים ליהנות ממגוון פעילויות. בימים קרים ורטובים יותר קל לראות בסתיו זמן טוב לבקר בנורבגיה. אם אתה רוצה לראות את נורבגיה בחודש נחמד ולהימנע מההמונים, ספטמבר הוא חודש טוב לנסוע ברחבי נורבגיה באמצעות קרוואן.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן