חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול כוכב בנורבגיה

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

התיעצות לגבי טיול כוכב בנורבגיה? מה זה טיול סובב נורווגיה? כל הפרטים על טיול כוכב בנורבגיה כדי ליהנות מהערים, הטבע, והנופים המושלמים שלה!

כשאתה חושב על טיול בנורווגיה, מאיפה אתה מתחיל ומה המחשבות שלך כיצד לתכנן את הטיול שלך? במאמר זה אני משתף אתכם את הטיול שלי לשבועיים לנורווגיה, שהביא לי שלושה ימים במדינה, 2 לילות באוסלו וכמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם לתכנן ולהשיג את התועלת הטובה ביותר. אם יש לך שאלות או הצעות המבוססות על חווית הנהיגה שלך בנורבגיה, אל תהסס להשאיר תגובה למטה. זה לא מדריך, אלא מדריך אחר צעד לתכנון טיול חלומות משלך לנורווגיה.

תכנון טיול לנורווגיה נראה משימה בלתי אפשרית בהתחלה, אבל ביצעתי אינספור טיולי דרך ברחבי העולם.

כדי לעלות במהירות עם כל מה שיש לנורבגיה להציע, התחלתי את הטיול שלי בנורווגיה בקצרה עם סיור. כשעשינו את הסיור מברגן לווס, אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בנורבגיה, החלטנו להתחיל רק בשלב הראשון בטיול שלנו. המסע שלנו התחיל בעיירה הקטנה סטוונגר שעל החוף הצפוני של נורבגיה והוביל אותנו צפונה יותר, מעבר לפיורדים, אגמים, קרחונים ומפלים. לא הרחק משם התפעלנו משבעה הרים שמרכז מרכז בר ויצאנו לפיורדים המחוספסים והיפים המאפיינים את הנוף של נורבגיה.

ברגן ידועה כשער הפיורדים

ויש יותר מ 1100 מהם בנורבגיה, והם מפורסמים בנופים המרהיבים שלהם של האוקיאנוס הארקטי והים הנורבגי. כנראה הדרך הפופולרית ביותר לחוות את גדולתה של נורבגיה היא על ידי שייט בפיורדים העמוקים שלה, מעבר לקירות ההרים התלולים. ישנן מספר דרכים לחוות את היופי המדהים של הפיורד, שרבות מהן אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מסיבות רבות.

אם אתה מרגיש הרפתקני יותר, אתה יכול גם לטוס לראש הפיורדים כדי ליהנות מנופים מרהיבים. ישנם מספר מקומות בהם תרצה לבקר כדי לראות את הזוהר הצפוני, כגון ים בארנטס, האוקיאנוס הארקטי והים הנורבגי.

רוב הסיכויים שתהיה קצת שמש במהלך היום

וכיוון שברגן היא בעצם סיאטל, רוב הסיכויים שהיא תהיה הגונה. אחת הפעילויות שאסור להחמיץ בטיול בנורווגיה היא מזחלות בטיולים צרכניים ומודרכים. ערבבו עיירות חוף ציוריות וחוו את הטוב ביותר שיש לנורבגיה להציע עם יום טיול.

אם אתם מתכננים מספר נסיעות ברכבת לנורווגיה

נסיעה שיכולה להיות ערך רב יכולה להביא לכם חסכון משמעותי. אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר עבור ה- Eurail Norway Pass, אשר זמין הן עבור Rail Europe Pass והן עבור ה- Eurail Pass, היא לקבל רכבת אירופה או Eurail Pass לנורווגיה וממנה. קראו גם את המאמר שלנו על נסיעה ברכבת לסקנדינביה ונורווגיה (שוודיה, דנמרק ופינלנד) עם דרכון אירו-אטלנטי.

אם אתם מטיילים ביבשה או בים, סיורים בנורווגיה יעזרו לכם להפיק את המיטב מטיולכם בסקנדינביה. אם יש לכם אפשרות לבלות כמה ימים בנורווגיה, תוכלו גם לטוס לנורווגיה ולחקור כמה מהמדינות המדהימות ביותר.

סיור נורבגיה בקליפת אגוזים בדרום נורבגיה מחבר בין מטיילים לסניפי Naeroyfjord ו- Aurlandsfjord של Sognef Jord

מברגן תוכלו לנסוע לאורך הפיורדים הארוכים ביותר של נורבגיה ואז לתפוס את רכבת פלם לנסיעה קצרה לאוסלו. אם אין לכם מספיק זמן, העבירו את היום האחרון של הסיור בביקור באגם לפני שחזרו לאוסלו.

קרא עוד על אופן הביקור בשייט ליזפיורד וטיול Preikestolen ביום אחד

כרטיס תייר: אטרקציות בנורבגיה יכולות להיות יקרות מאוד עם שער חליפין ירוד. אם ברצונך לבקר באוסלו או ברגן וליהנות מרוב הביקור שלך, רכישה של מפת עיר היא אפשרות טובה.

תחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית יכולה להיות יקרה מאוד גם בנורבגיה, כך שאם אתם רוצים לראות כמה שיותר מנורבגיה, עדיף לשכור רכב. אם אתם בנסיעה בכביש לנורווגיה, עליכם להשתמש בתחבורה הציבורית בחינם כדי להסתובב ללא דאגות חניה. נסיעה עם אנשים אחרים: אתה יכול לנסוע עם קבוצת מטיילים אחרים בתחבורה ציבורית באוסלו או בברגן.

במובן זה אנו ממליצים לך ליצור מסלול רגוע יותר לטיולך בנורווגיה

לקבוע כמה ימי נסיעה ברכבת תזדקק ואז לקנות כרטיס מקוון לפני שאתה עוזב (אינך יכול לקנות כרטיסים בנורבגיה) אם נדרש. למרבה המזל, ישנם נמלי תעופה רבים בנורבגיה, שרבים מהם כוללים טיסות בינלאומיות, אך אנו ממליצים בחום שתחליט מה ברצונך לראות בתוך נורבגיה לפני שתבחר טיסה. אם אתם מתכננים טיול לנורווגיה שעשוי לכלול ספות גלישה, או אם מעולם לא ניסיתם זאת בעבר, הייתי מציע להירשם לפלטפורמה במוקדם ולא במאוחר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן