חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול משפחתי בנורבגיה

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

טיול משפחתי בנורבגיה: טיול למשפחות בנורווגיה עם ילדים – כל הטיפים על חופשה משפחתית בנורבגיה שתשמח את כל בני המשפחה שלכם!

במאמר זה אני מספר לך מה החזרנו מטיולנו בן שבועיים לנורווגיה. נורבגיה היא מדינה יפה וראינו הכל במסלולים שלנו. אם אתה רוצה לבקר בפיורדים הרבים ולשייט, הנה מדריך ליופיה הטבעי והתרבותי של נורבגיה. בקיצור, נורבגיה מלאה עד אפס מקום בפעילויות ואטרקציות מדהימות ידידותיות למשפחה. אחת הדרכים לחוות את היופי הטבעי של נורבגיה היא על ידי שייט בחוף לאורך החוף המערבי. תוכלו להצטרף לשייט שלוקח אתכם מברגן לטרונדהיים בצפון הרחוק של נורבגיה, או לחוות את הנוף המדהים של המדינה הנורדית. דרכים אחרות ליהנות מנורבגיה כפי שאנו מכירים אותה הן רק להיות בחוץ ולשחק בשלג בחורף.

כאן תוכלו לקחת את המשפחה שלכם לשיט בסירת צלעות

לטייל עם הילדים הישנים והטובים על קרחון ניגרדסבריין או לבקר במוזיאון ההיסטוריה הטבעית הנורבגית בעיר טרונדהיים, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדינה. תוכלו לבקר במספר מוזיאונים, כמו המוזיאון הלאומי, המוזיאון המלכותי באוסלו והמוזיאון בברגן. תוכלו גם לבקר בפיורדים הרבים באזור ובבית העצים הסודי במוזיאון הילדים הנורבגי. כאן המשפחה שלך יכולה לצאת לטיולים רגליים, סירות צלעות, טיולים אל נורנספיורד, לבקר בפארק הלאומי הנורבגי ובמגוון פארקי טבע. אם יש לכם אפשרות לבלות כמה ימים בנורבגיה, תוכלו לטוס לאוסלו, לחקור עוד מהמדינה המדהימה הזו או ללכת עד הבית. בין אם אתם מתכוננים לטיול בנורווגיה בעתיד או מחפשים דרך לנסוע לשם מהבית, חופשה וירטואלית זו יכולה לעזור למשפחתכם לטעום מהתרבות של נורבגיה ומהפיורדים היפים.

כשאתה חושב לנסוע לנורווגיה

איפה אתה מתחיל ואיך אתה מתכנן את הטיול שלך? אם יש לך הצעות על סמך הניסיון שלך בדרכים – טיולים בנורבגיה, אל תהסס להשאיר תגובה למטה. אין הרבה אפשרויות לתכנון חופשה משפחתית בנורווגיה, אך אם אתה בוחר לנסוע במעבורת ציבורית מחוברת או ברכבת או בחופשת חבילה, זה תלוי בך כיצד אתה מתכנן את הנסיעה.

נורבגיה מלאה גם בסיפורים מעניינים על ההיסטוריה והתרבות הנורבגית שירתקו את הילדים עד הסוף

ברגן, העיר השנייה בגודלה בנורבגיה, היא עיר נפלאה לביקור עם ילדים והיא מהנה מאוד. מיילס לא היה הילד היחיד במשפחה שאהב את העיר ואת ההיסטוריה, התרבות וההיסטוריה שלה.

בנורבגיה יש גם כמה מהדגים הטריים והמעושנים המפורסמים בעולם כמו סלמון, פורל, סלמון וקימצ'י. איילים, איילים, צבאים וגדלים הם גם התמחויות נורבגיות לנסות את הטיול שלכם בנורווגיה.

ולבסוף

אל תשכחו להגיע קודם לאירופה בכדי לחקור את הפיורדים הנורבגיים. רוב האטרקציות הטובות ביותר בנורבגיה הן בחינם, ולכן הטבע הוא סיבה נוספת לנסוע לנורווגיה. אם התמזל מזלכם לעשות את הטיול, הרשימה הבאה היא רשימה טובה של דברים טובים שתוכלו לעשות בנורבגית. בקיצור, נורבגיה היא דרך נהדרת לראות את נורבגיה עם ילדיכם והיא היעד המושלם לטיול משפחתי במדינה הכי יפה בעולם.

אם תשקעו בטבע ותראו את חיות הבר כמו שצריך

החופשה המשפחתית שלכם בנורבגיה לא תאכזב אתכם. מאמר זה מתאר כמה מהמקומות הטובים ביותר – שחוקים היטב – בהם תוכלו לבקר עם ילדיכם בנורבגיה. אם מזג האוויר טוב, נארוז אורורה קסומה וחוויות חורף נורווגיות קלאסיות, כולל מזחלות צרוד, טרקים באופנועי שלג וכו '. למי שרציני לנסוע בחורף, קרא את רשימת הדברים הטובים ביותר לעשות בטרומסו בחורף זה מדריך זה למה לעשות בסוולבארד בחורף.

צאו להרפתקה משפחתית אפית כשאתם נוסעים דרך הפיורדים המפותלים וחוקרים את העיר ההיסטורית

צאו לטיול יום לאוסלו כדי לראות ולחוות כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר, כמו בית האופרה, הארמון המלכותי והעיר העתיקה.

עבור משפחות המבקרות בנורבגיה בפעם הראשונה, אנו ממליצים על חבילת הסיור של סוניפורד, אך ילדים מתחת לגיל שלוש עדיין צריכים להזמין מקום.

אם אתם מתכננים טיול לנורווגיה עם המשפחה שלכם

תוכלו גם לנסות להזמין בקתה ב- Airbnb. דרך טובה למצוא את העסקאות הטובות ביותר לטיולים בנורווגיה תהיה דילנס לנד. אתה יכול לקבל עד 35% הנחה על בקתת נסיעות, ואתה יכול גם לקבל 35 $ הנחה על חדר במלון באחד המלונות המובילים במדינה.

נורבגיה במסלול ידידותי למשפחה

אתה יכול לחסוך כשליש מהעלות אם אתה מזמין כל רכיב בנפרד. את הימים הראשונים של הטיול הסקנדינבי בילינו באיסלנד, שם פגשנו את הורינו בשדה התעופה של רייקיאוויק. אם אתה שוקל לנסוע בינלאומי עם ילדים, אנו ממליצים לטוס בן לילה ואז לטוס חזרה לארצות הברית למחרת להמשך הטיול שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן