חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נורבגיה מטבע מקומי

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

המרת כתר נורווגי (NOK) לשקל ישראלי חדש - האם נורווגיה זולה? תבדקו את שער המטבע המקומי בנורווגיה, ביחס לשקל ישראלי חדש. המטרת מטבע משקל לכסף מקומי נורווגי אונליין!

כמה שווה שקל אחד (ILS) לעומת כתר נורווגי (NOK)? נא ללחוץ על המטבע הדרוש 👇

  • NOK  NOK: 0.3899

טבלת חישוב שערי מטבע: בקוביה ה-1 כותבים כמות כסף שאתם רוצים להמיר משקל (ILS) אל למטבע כתר נורווגי (NOK)..ואז לוחצים על הכפתור CONVERT

המרת שקל ישראלי (ILS) למטבע כתר נורווגי (NOK)

 to 

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע למטבע המקומי (כתר נורווגי) בנורווגיה

מטבע שקל ישראל חדש אחד שווה ל-0.389902705 כתר נורווגי.

משמע, צריכים 2.5 ש"ח כדי להגיע לכתר נורווגי 1 – זה אומר שנורווגיה יותר יקרה מישראל מהבחינה הזו..

אם תרצו לקנות פחית קולה ובישראל הייתם רגילים לשלם 6 ש"ח, בנורווגיה תשלמו למעשה כפול.

הסימול של המטבע המקומי בנורווגיה הנקרא כתר נורווגי הינו NOK

במידה ואתם רוצים לבצע המרה משקל לכתר נורווגי יש לעשות זאת מראש. בנורווגיה לא יודעים מה זה שקל ולכן אפשר להגיע לשם עם דולר או יורו ולהמיר שם.

רצוי להגיע עם כסף מקומי לנורווגיה ולבצע המרה באמצעות חנויות CHANGE בישראל או המרה בסניפים שבנתב"ג.

הכי חשוב – אל תתקעו בלי מזומן במהלך החופשה.

ברוב המקומות המתוירים והערים הגדולות כמו אוסלו, ברגן וטרסומה אפשר לשלם באשראי ולא חייבים מטבע מקומי. אפשר אפילו גם לשלם בדולר או יורו.

יש לזכור את הקוד הסודי של הכרטיס כי אחרת לא תוכלו לשלם איתו בחנויות או מסעדות.

כמו כן, יש לציין כי באיזורים הפחות תיירותיים כמו איזורי טבע, עיירות קטנות וכפרים נידחים אין אפשרות לשלם באשראי והכל שם במזומן במטבע המקומי (כתר נורווגי).

נורבגיה תוארה לעתים קרובות כאחד המקומות הטובים ביותר לחיות ולבקר, והיא אכן מדינה תרבותית באמת. נורווגים נוטים לראות את נורבגיה כמרכז האדמה, שכולם מכירים, אך היא למעשה המקרה. תתפלאו לראות עד כמה נורבגיה המודרנית צריכה להיות על מנת שתהיה מדינה "תרבותית באמת"!

השטרות הצבעוניים של נורבגיה כוללים את דגל המדינה

את דגל נורווגיה ואת ההמנון הלאומי "דגל נורבגיה" בכל חזית. כל שטר נושא את שמו של מדען, משורר, אמן, מוזיקאי או אדם משמעותי אחר בחזית המטבע, יחד עם מידע המעיד על תרומת האדם לתרבות הנורבגית.

ניגרית, דף זה מספק מידע על ההיסטוריה של המטבע ועל השימוש בו בכלכלה המקומית של ניגריה. ניגרית, דפים אלה מספקים מידע על ההיסטוריה של המדינה ועל השימוש במטבע שלה על ידי עסקים ואנשים פרטיים.

ניגרית

דפים אלה מספקים מידע על היסטוריית המטבע ועל השימוש במטבע שלו על ידי עסקים ואנשים פרטיים. ניגרית, דף זה מספק מידע על המטבע המקומי של ניגריה והשימוש בו בכלכלה הנורבגית. בניגריה, הם מציעים סקירה של המטבעות המקומיים וההיסטוריה שלהם בניגריה.

ממיר מטבע זה ממיר את שער החליפין של כתר נורבגי (NOK) לנאירה הניגרית (NGN). הסמל לכתר הנורווגי הוא ה- Kr וקוד ה- ISO הוא "NOK" ומדידו 1/10,000 מטר (0.001 מ"מ) של אינץ '(1.0 מ"מ). ממיר מטבע זה מחשב את שער החליפין של קרונות נורבגיות (NoK) ב

המטבע בנורווגיה, המילה "כתר" עצמה, פירושו "כתר" באנגלית. המוטו של המלך הארי, שפירושו "נורבגיה העתיקה", שפירושו "כל נורבגיה", נחרט על גב הכתר בצורת כתר וסמל הכתר הנורווגי.

Bebe נורבגית בשש מאות ואחת

ויש התראות שער ישירות לדוא"ל שלך מהבנק הלאומי של נורבגיה (NNB) ומהבנק המרכזי של נורבגיה. היחס בין USD ל- NOK משתנה, וזה אומר שהוא משפיע על הסכום שאתה מפקיד לחשבונך. הכתר הנורבגי, שעולה מול הדולר האמריקאי, יכול לעזור לך לחסוך כסף, גם אם זה רק לזמן קצר. תקבל הודעות בחינם על שער החליפין ישירות בדוא"ל, תנתח את הכתר הנורבגי ואת שער החליפין שלו במטבע המקומי שלך ואת שער החליפין לשאר העולם מהבנק הלאומי של נורבגיה (NNB) ומהבנק המרכזי ( NNB). בבי נורבגית בשש מאות ואחת, או שתוכל לקבל שיחת שער בחינם ישירות מהדואר האלקטרוני שלך, תוך ניתוח הדולר הקנדי / כתר נורבגי, המטבע שבו היא חיה בארצות הברית ובמדינות אחרות ברחבי העולם.

בעמוד זה תקבל את שער החליפין של הנאירה ותוכל לשלוח את הכסף שלך בשערי החליפין הריאליים המעודכנים במטבע המקומי שלך

בבע כסף במטבע נורבגי והשווה אותם עם המטבע המקומי או שלח כסף למדינה אחרת באמצעות שער חליפין אמיתי מעודכן ומדויק בזמן אמת עבור אותה מדינה.

כספי ביבי במטבע נורבגי והשוו אותם עם המטבע המקומי או שלחו כסף למדינה אחרת באמצעות שער חליפין אמיתי מעודכן ומדויק בזמן אמת עבור אותה מדינה. זהו מקור המידע האמין והאמין ביותר על שערי החליפין של המטבע הנורבגי.

ניגריה

היא אחד ממקורות המידע האמינים והאמינים ביותר על שערי החליפין של המטבע הנורבגי. אתה יכול למצוא את שער החליפין הנוכחי באתר שלהם, שמתעדכן כל דקה והוא המקור היחיד להחלפת מטבעות בזמן אמת ברחבי העולם. ניגריה היא מקור אמין מאוד להחלפת מטבעות מקומיים בנורבגיה ובשאר אירופה וניתן למצוא באתר שלנו. זהו שער חליפין אמיתי מדויק, אמין, בזמן אמת ומדויק לכל מדינות אירופה.

הנאירה הניגרית והכתר הנורבגי הם המקור המהימן והאמין ביותר של מטבע מקומי בנורבגיה ובשאר אירופה

היא מסוגלת לעקוב אחר שער החליפין הנוכחי של המטבע הנורבגי בדולרים אמריקניים, ואחריו המטבע המקומי של ניגריה, שהוא או נאירה ניגרית, כתר נורבגי או שניהם.

ניתן להמיר את הערך של $ 4000 בנורבגיה בניגריה לפי שער החליפין הנוכחי של שני המטבעות

וההמרה יכולה להיות שווה 4000 $ בדולרים אמריקאים. המרות דומות יכולות לשמש גם עבור מטבע חוץ חי בכתר הנורבגי ובנאירה הנורבגית. ישנם יותר מ -45 מטבעות שניתן להחזיק, לנהל, לעבוד איתם, לייבא ולצאת מנורבגיה ומחלקים אחרים של אירופה וצפון אמריקה. להלן רשימה של כמה מהמקורות האמינים והאמינים ביותר להחלפת מטבעות מקומיים במטבע נורבגי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן