חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרחון בריקסדאל – Briksdal Glacier

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

קרחון בריקסדאל – Briksdal Glacier

יחודו הוא בכך שניתן להגיע עד אליו בדרך קלה ואף לטפס עליו. קרחון בריקסדאל הוא שלוחה של קרחון יוסטדאל (Jostedal Glacier), הקרחון הגדול ביותר באירופה. הוא גולש מגובה 1,200 מ' לעמק בריקסדאל. ניתן להגיע ממש עד למרגלות הקרחון בקלות גם למי שאינם מיטיבי לכת. כחצי שעה נסיעה בכביש מרהיב מהעיירה אולדן (Olden), ועוד כחצי שעה הליכה רגלית קלה עד ממש למרגלות הקרחון. למתקשים בהליכה ניתן לנסוע במרכבות רתומות לסוסים. מקום מאד תיירותי אבל מומלץ. גם הדרך אליו מהעיירה אולדן (Olden) מאד יפה, הנסיעה לאורך נהר ואגמים וההרים מסביב שופעים מפלי מים המפשירים מהקרחון. במקום מבקרים 300,000 תיירים בשנה.

כתובת
מ-Olden נסיעה דרומה 24 ק"מ. באוטובוס מאוסלו, ברגן או טרודנהיים (Trondheim).
טלפון
+(47)-57-87 68 00
דוא"ל
post@briksdalsbre.no

טיפוס על קרחון בריקסדאל – Glacier Trips

טיפוס על הקרחון בליווי מדריך, עם ציוד ששוכרים במקום. הסיור הקצר, כשעה, מתאים גם לילדים קטנים, ונותן טעימה קטנה מהדבר האמיתי. כל הקבוצה נקשרת בחבל, וכך מאבטחים אחד את השני. התענוג לא זול, אבל לא כל יום מגיעים לקרחון. יש להוסיף גם כחצי שעה של הליכה עד לרגלי הקרחון וזמן התארגנות לא קטן עד שהמדריך יארגן את כל הציוד האישי. ישנם גם סיורים ארוכים יותר למבוגרים.
יציאה מחנות המזכרות שבכניסה בשעות 10.00, 11.00, 13.00, 14:00, 16.00. יש להגיע מספיק זמן מראש על מנת להרשם ולקחת ציוד. את כל הציוד הדרוש – נעליים וציוד טיפוס – תקבלו במקום. יש להגיע עם ביגוד ארוך וחם.
מחירים: סיור משולב, הליכה על קרחון עם טיפוס על קרח, שאורכו כשלוש שעות על הקרחון, עולה 400 קרונה. הסיור הקצר יעלה 300 קרונה לאדם.

קמפינג לאקן – Loken camping

לצידי הכביש מאולדן (Olden) לבריקסדאל, קמפינג פשוט וקטן הממוקם על אגם מדהים ביופיו עם השתקפות מושלמת. יש חיבור לחשמל ומים לקרוון ואפשר להקים אוהלים. במקום גם מספר בקתות, שרותים ומקלחות נקיים. למחפשי הפינוקים יש באזור קמפינגים מושקעים יותר, אבל לאוהבי הטבע והשקט, פשוט לשבת ולהסניף את יופי הטבע.

כתובת
Loken Camp, Boks 95, 6870 Olden
בכביש מאולדן לבריקסדל לפנות ימינה על גשר לצידו המזרחי של האגם השני מבין השלושה שבדרך.
טלפון
+(47)-57-87 32 68
פקס
+(47)-57-87 30 05
דוא"ל
arnloeke@online.no

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן