חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנון ירח דבש בנורבגיה

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

הקסם הסקנדינבי אשר היה ידוע רק למעטים – עושה את דרכו למיינסטרים הישראלי ויותר ויותר זוגות ישראלים בוחרים לנצל את ירח הדבש שלהם לביקור באחד היעדים היפים של היבשת הישנה. אז אם גם אתם התחתנתם לאחרונה ואתם חושבים על ירח דבש בנורבגיה, הגעתם למקום הנכון. מוכנים לצאת לחוויה? התחילו עם הכתבה הבאה!

נורבגיה על קצה המזלג

נורבגיה אשר גובלת בשוודיה ורודיה היא מדינה אשר נמצאת בחלק הצפוני של אירופה. מזג האוויר הקריר גורם לכך שזוגות ישראלים רבים מעדיפים לנפוש בה בעיקר בחודשי הקיץ אך העובדה שהיא עדיין לא חלק מגוש היורו לא תטעה אתכם – לא מדובר במדינה זולה במיוחד אך בהחלט בכזו שתאפשר לכם ליהנות מטיול שמשלב תרבות, אוכל טוב ואטרקציות תיירותיות שבהחלט יהיו שוות את הכסף.

כך תתכננו את ירח הדבש שלכם בנורבגיה

ראשית, חשוב תקציבו לכם מראש סכום כסף אשר ישרת אתכם במהלך הטיול הרומנטי הראשון שלכם כבעל ואישה. סכום זה צריך לכלול את ההוצאות הבסיסיות: כרטיסי טיסה (ניתן לדגל על סוכני הנסיעות ולהזמין ישר דרך חברת בוקינג), חדר שווה במלון (זה לא חייב להיות החדר הכי טוב אולם מומלץ שלא להסתמך על האכסניות השוות – בכל זאת ירח דבש) ותקציב נפרד למעט שופינג, מסעדות מוזיאונים וטיולים בתוך הארץ הקסומה הזו. כל זאת בהנחה שאתם מטיילים באופן עצמאי ולא יוצאים לטיול מאורגן

אטרקציות שאסור לכם לפספס כזוג טרי

אם אתם יכולים לטוס בחודשים הקרים יותר וטמפרטורה נמוכה אינה מפחידה אתכם, אסור לכם לפספס את אחד מפלאי הטבע כזוג נשוי. הזוג הצפוני הוא קסם בהתגלמותו וחוויה שמגבשת באופן מידי כל זוג נשוי. האפשרות להחזיק ידיים ולהתנשק לאורו הייחודי של הזוהר הצפוני הוא בגדר חובה בכל טיול ירח דבש לסקנדינביה. במידה ואתם זוג שלא מפחד מקצת הליכה ואוהב את הטבע, שווה לבקר גם בצוק כס המטיף. מקום זה ניחן בקסם בראשיתי אשר יאפשר לכם להתנתק הטלפונים ולהתמסר לקסם שבטבע.

מסעדות שמתאימות לזוגות שהם פודיז אמיתיים

 בניגוד לישראל, בנורבגיה תוכלו למצוא מגוון של מסעדות אשר מחזיקות בכוכב מישלן יוקרתי ומציגות לראווה את השימוש במטבח מולקולרי מחד ואת הדגים ופירות הים הטריים שמגיעים מנהרות הענק שבמדינה. מסעדה אחת ששווה לכל זוג פודיז אמיתיים לעצור בה היא מסעדת Restaurant A L'aise אשר ממוקמת באוסלו ומתגאה בכוכב מישלן בזכות עבודה נכונה עם פרודוקטים מקומיים והשפעות של מטבח צרפתי קלאסי.

לסיכום: התחתנתם בגן אירועים חלומי או שבחרתם אולם אירועים בשרון לחתונה? זה לא משנה! מה שתזכרו זה את ירח הדבש שלכם. ועם כל כך הרבה אטרקציות, מזג אוויר מושלם ואווירה רומנטית שכזו – אין ספק שלכם נותר רק לתכנן את ירח הדבש שלכם בנורבגיה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן