חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיולי טבע בנורבגיה

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

טיולי טבע בנורבגיה? מדריך אונליין לגבי טיול טבע לנורבגיה למטייל העצמאי. שייט / הליכה רגלית / נסיעה באוטו? הכל על הטבע של נורווגיה!

זוהי בחירת העורך לסיורי הפיורדים הטובים ביותר והיא אחד הסיורים הפופולאריים ביותר בעולם עם למעלה מ -1.5 מיליון מבקרים בשנה. מההרים הגבוהים של נורבגיה ועד לפיורדים היפים של איסלנד, המבקרים יכולים לחוות את שאגת המפלים הנורבגית הרועמת. אתה יכול לנסוע כל הדרך מאוסלו כדי לראות את המפל כפי שהוא נראה בכל פינה. דף זה ניתן לראות מכל רחבי הארץ, מנורבגיה, שוודיה, דנמרק, פינלנד, נורבגיה ושוודיה.

מה שאתה יכול לעשות בנורבגיה עם טיולי הטבע הטובים בעולם מנורווגיה, שוודיה, דנמרק, פינלנד ושוודיה, אתה יכול לעשות באיסלנד.

אם אתם נוסעים דרך נורבגיה בחודש מאי או יוני

הקדישו זמן לחקור את הליגה ההנזאית ואת שוק הדגים התוסס. הפוך לחלק מאחד מסיורי הטבע הפופולריים ביותר בנורבגיה עם טיולי הטבע הטובים ביותר באיסלנד ובקר בנורבגיה בחודשים מאי ויוני.

אם אתה מתכוון רק לחקור את הפיורדים ולראות את הזוהר הצפוני

ישנן אטרקציות רבות אחרות שתיהנה מהן. בין אם דרך היבשה ובין אם דרך הים, הסיורים המודרכים של נורבגיה יסייעו לכם להפיק את המיטב מטיולכם בסקנדינביה ויהיה לכם נהדר. יש כל כך הרבה דברים יפים לראות ולעשות, עד שתוכל להיכנס לקוטב הצפוני ולגלות עוד מהמקומות הטובים ביותר בנורבגיה.

המבקרים בפארק יכולים לחוות את יופייה עוצר הנשימה של נורבגיה ואולי להציץ איילים פראיים בדרך

הטבע של נורבגיה עוצר נשימה וספארי בנורבגיה אמור להיות ממש ברשימת המשאלות שלכם. סיורים אלה נמשכים בין שעתיים לארבע וחצי ומעניקים לתיירים מבט שונה לחלוטין על אוסלו והפיורד. זו תהיה דרך נהדרת להפוך את הטיול בנורווגיה לבלתי נשכח ולאחת החוויות הזכורות ביותר בביקורכם בסקנדינביה.

נורבגיה

היא גם מקום מושלם להתפעל מהתופעה הקסומה של אורות הצפון, המתרחשת במעגל הארקטי ובצפון הרחוק של המדינה. בצפון נורבגיה יש נוף יפהפה, שהייתם רוצים להיות בו אם היה לכם נוף נהדר. זהו אחד הנופים היפים ביותר שלנו כשמסתכלים על הזוהר הצפוני.

ממוקם מדרום לנורבגיה, תהיה לכם את שמש חצות כשהשמש שוקעת למספר שעות, אך הסיור המודרך שלכם ינצל את אור היום המוארך שהיא מציעה. אתם עדיין תזכו לתחושה של לחקור את הנוף הנורבגי היפה בשעות אור אינסופיות.

אם אתם מחפשים שייט משתלם להראות לכם את יופיים של הפיורדים הנורבגיים

זהו הסיור האידיאלי עבורכם. אם אתה רוצה סיור מודרך בפארק הלאומי יוטונהיים, אחד הפארקים הלאומיים היפים ביותר בנורבגיה, סיור זה עם רמת המחירים הגבוהה ביותר הוא הטוב ביותר. מסלולי הטיול המטופחים, הנופים הציוריים והנופים היפים אמורים להפוך אותו לחמשת המקומות הראשונים לביקור. זהו מדריך נהדר לאנשים בריאים והרפתקנים שרוצים להתקרב לטבע ולנוף של נורבגיה.

מבחינה תרבותית

לנורבגיה יש קשר חזק מאוד לטבע, המסייע בהשראת טיולי הטיולים והטרקים שלה. במדינה יש ממש אין סוף הזדמנויות לטיול ומטיילים מגיעים לבקר באטרקציות הטבעיות הרבות של נורבגיה. הפיורדים מפורסמים בזכות היותם מקום נהדר לטיולים רגליים, דיג ומנוחה בטיול שייט, כמו גם דיג, ציד ודיג.

אם אתם חובבי טבע

לא תמצאו יעד שיכול להתאים ליופיים הטבעי של הפיורדים הנורבגיים ושלל האטרקציות הטבעיות שלהם. העיר טרומסו הצפונית ממוקמת 217 קילומטרים צפונית לחוג הארקטי והיא ידועה כשער הקוטב הצפוני. סיורים בנורווגיה, המשלבים הרפתקאות ארקטיות מודרכות, הם קלים ורוב האנשים שביקרו בנורבגיה בדרך כלל נפעמים מהיערות האינסופיים ומהנוף עוצר הנשימה. זהו אחד המקומות הטובים ביותר בנורבגיה, בעיקר בגלל הנופים של הפיורדים מבפנים ומבחוץ.

אם אתה באמת רוצה להיות מטייל ייחודי בנורבגיה, דלג על דרום נורבגיה וצא צפונה לטיול בנוף הטבעי המדהים של הפיורדים הנורבגיים ואטרקציות הטבע הרבות שלהם.

תוכלו לבקר במוזיאון הנורבגי להיסטוריה של התרבות ולבלות אחר צהריים על סירה בפיורד אוסלו

יש לכם הזדמנות לחקור את הסיורים של נורבגיה תוך כדי דיג במים המתוקים ובים הכחול העמוק. סיורים בנורבגיה תמיד מציעים את האפשרות לנסות לרכוב על אופניים וטיולים בזמן שאתה נוסע דרך נורבגיה היפה. אני אוהב את הסיור לטרומסו, שנראה פנטסטי, ותמזל מזלך שביקרת בכמה מהנופים היפים ביותר של נורבגיה, כמו אוסלו, טרונדהיים והפיורדים.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן