חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נורבגיה טיול רכבות

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

טיול רכבות בנורווגיה? הכל על טיולי הרכבות המפורסמים של נורבגיה – לטייל עם רכבת בנורבגיה זה מסע מרתק ומהנה. מסילות רכבת עם נוף בנורווגיה >>

יש סיבה לכך שנורבגיה הפכה ליעד כה פופולרי, והיא לא רק הערים הגדולות כמו ברגן ואוסלו. יש עמקים חקלאיים ירוקים לנסוע דרכם, הפלא מפורסם בהרים, בפיורדים ובנופים המדהימים שלו. בקיצור, הכפר הפנטסטי, האוכל הטוב, הנוף היפה והאנשים הנהדרים.

ברוב המדינות זה יהיה מסלול רכבת מפורסם מפורסם

אך בנורבגיה זהו רק מסלול קבוע בין ברגן למידרל. ה- Flambahn מחבר את הרכבות שנוסעות מ- Ber Genesen לאוסלו עם ה- Flambahn, שמתחיל באוסלו ומסתיים ב- Myndal (גם כן תחנה בקו Ber-gen). אם ברצונכם לשלב קטע מהפלמבאן עם חיבור לקו אוסלו – ברגן, עליכם להזמין כאן. ניתן לרכוש כרטיסים באופן מקוון כאן מאוסלו או במשרד הכרטיסים במרכז העיר אוסלו.

אם ברצונכם לנסוע לנורווגיה

תוכלו להזמין טיסה לאוסלו ולהמשיך ברכבת או להזמין באינטרנט באתר הרכבת הנורווגי. אם ברצונך לחקור את מערכת הרכבות במדינה המשתמשת בהרבה בנורבגיה, עליך לרכוש כרטיס רכבת ביורייל נורבגיה. תוכלו להירגע באחת הרכבות הבין עירוניות המפורסמות של נורבגיה, כמו אוסלו – ברגן ובר גנזן. תוכלו להזמין מקום בעירבונה נורווגית באחד המיקומים הנבחרים על ידי הזמנה באינטרנט או בדלפק כרטיסים במרכז העיר אוסלו.

לקחת את האוטובוס מברגן לפלאם זו דרך די ציורית לראות את נורבגיה, מכיוון שזה די נוח. אם יש לכם מעט זמן בנורווגיה ובכל זאת אתם רוצים לנסוע ברכבת, הנסיעה מ רכבת פלם למירדל – פלם יכולה להימשך שעה בלבד.

הרכבת לפלאם מגיעה לעיירה מירדל המנומנמת במיוחד

שם המבקרים יורדים ועולים על הרכבת לברגן. המסע ממערב הוא ברכבת לאוסלו, אולם סיור קליפת האגוזים ימשיך להתנהל על ידי בר גנגן עצמה בנורבגיה. בגטבורג נהנינו מההזדמנות לגלות את ההיסטוריה המרתקת של אוסלו על ידי חזרה מאוסלו לברגלנלנד ואז חזרה לעיר עצמה.

הנוף עוצר הנשימה, המתואר כנסיעה ברכבת היפה בעולם, הופך את החלק הזה של נורבגיה לאחד המקומות הטובים ביותר לנסיעה ברכבת בנורווגיה. קח את נסיעת הרכבת הבלתי נשכחת הזו והצביע לאהוב עליך מנסיעה ברכבת נורבגיה בסקר שלנו למטה.

הקו הראשי של ברגן

הוא נסיעה נופית להפליא ברכבת, אך אם תרצו ליהנות מקווי הצד, תוכלו לעקוב אחר מסלול נורבגיה, הכולל ביקור בשייט בפיורד ונסיעה על פלמבאהן, אחד מ נסיעות הרכבת הפופולריות ביותר בעולם בנורבגיה. המסלול, שנודע על ידי לונלי פלאנט 2014 כמסע הרכבת הטוב בעולם, כולל נסיעה ברכבת מאוסלו לטרומסו ובחזרה, ולינת לילה בברן. ה- Flambahn ו- Flambahn, המחברים טיול פיורד עם נסיעה ברכבת נורווגית בהדרכה עצמית.

וי

שנקראה בעבר רכבת המדינה הנורווגית, מציעה עגלות משפחתיות בדרך לנורווגיה, כמו גם כמה אחרות באוסלו. מעבר ברכבת המכסה את כל נורבגיה כולל את קו הרכבת אוסלו – ברגן ומספק גישה לתוואי הראשי מאוסלו לטרומסו ובחזרה, לפלמבאן ולשייט הפיורד. אין צורך בהזמנות מושב בתשלום, אך שמרו לפחות שבוע מראש לטיולי קיץ לאוסלו ומחוצה לה.

אם ברצונכם לנסוע באמצעות פלמבאן

עליכם לקנות כרטיס בכיוון אחד באתר חברת הרכבות הנורווגית Vy. הדרך הפופולרית ביותר להגיע לפלאם היא לקחת את הרכבת מאוסלו לברגן או מירדל ואז לקחת אותה לכפר כפי שתיארנו לעיל. אם אתם סקרנים לגבי קצת היסטוריה, תחנת רכבת מעניינת או רוצים לדעת יותר על המתקנים, קראו פרק זה. אתה יכול להמשיך בנסיעה עם כל רכבת אחרת בנורבגיה ולקחת את רכבות בר-ג'ן או פלם ליעדים אחרים, אם כי ניתן להמשיך ליעד אחר מבר-ג'ן.

הנסיעה ברכבת מאוסלו לברגן אורכת כ- 7 שעות והיא הרפתקה אמיתית המציעה נופים בלתי נשכחים של נורבגיה

המסע האפי הזה, המתואר לעתים קרובות כמסע הרכבות היפה ביותר באירופה, מעביר אתכם דרך כמה מהנופים היפים ביותר של סקנדינביה ואל יעדי התיירות הפופולאריים ביותר בסקנדינביה כמו אוסלו, מירדל ופלאם. זהו אתר חובה לכל מי שנוסע בין אוסלו לברגן, כפי שמתואר לעתים קרובות על ידי חברת הרכבות הנורבגית וי, חברת הרכבות הגדולה במדינה.

התחלנו את סיור הקיץ שלנו בברגן ולקחנו את הפלמבאן מאוסלו למירדל, אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בסקנדינביה. עצרנו בפלמבאן לפני שהרכבת התחלפה מרכבת הקליפה לאוסלו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן