חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נורווגיה אטרקציות מומלצות

עזרה בתכנון טיול לנורווגיה? השאירו פרטים 👇

נורווגיה אטרקציות מומלצות – מה לראות / לעשות בנורבגיה? להלן הסבר על מה חובה בנורווגיה שאסור לפספס במהלך חופשה! הכל על נורבגיה למטייל הישראלי

טיול בנורווגיה הוא משהו שכל כך מיוחד בעיניי כי יש כל כך הרבה מקומות לבקר בנורבגיה. יש הרבה מקומות בהם ביקרתי בעבר, אבל לא ממש כמו שאני מחפש.

אם תרצו לחוות הרפתקה אפית באמת בברגן

הכוללת פיורדים, הרים ורכבות, כדאי לכם לצאת לסיור בקליפת האגוז בנורווגיה. אם אתם מעוניינים לאן אתם הולכים בנורבגיה ומה תוכלו לחוות, ישנם הרבה מקומות נהדרים במדינה, מהחוף ועד ההרים ואפילו לים. מחוץ לקוטב הצפוני יש מקומות טובים יותר לחקור מחוץ לנורבגיה. כשאתה חושב לראות את נורבגיה, יש לך מושג טוב מה צריך לכלול במסלול הנורבגי שלך. העיר ברגן, בירת נורבגיה ואחת הערים הגדולות במדינה, היא מקום פופולרי מאוד לביקור.

אם אתה מבקר בנורבגיה בילדותך ותוהה מה מהנה לכל המשפחה, לא תחמיץ את המקום הזה. כאן תוכלו למצוא מקומות לינה, קיאקים, שייט בפיורדים או להישאר על המזח כדי ליהנות מהנופים היפים של העיר ומהנוף עוצר הנשימה של אוסלו והדודו שלה.

כדי לעזור לך בתכנון הטיול שלך לנורווגיה, להלן כמה טיפים כיצד לטייל בנורבגיה, מה לעשות שם ואיפה לבקר. אם אתם מייחלים לביקור בנורווגיה ושייט בפיורדים הרבים, זהו מדריך ליופיה הטבעי והתרבותי של נורבגיה. תלמדו על ההיסטוריה של הוויקינגים, תגלו את חיות הבר שאתם רואים, תראו את הזוהר הצפוני, תלמדו יותר איפה אתם גרים, מה אתם רואים ואיפה לא, ותלמדו. אם אתה לוקח שייט בפיורד כאתר חובה – עבור נורבגיה – תראה את כל נורבגיה במקום אחד, מאוסלו לאוסלו, הבירה ואפילו לאיים טרומסו וטרונדהיים, כמו גם מקומות רבים אחרים ב מדינה, כמו סטוונגר, אוסלו ואוסלו.

R עשירים בחיות בר ומסורות תרבותיות, הפיורדים של נורבגיה הם יעד נהדר לחקור. בצפון נורבגיה יש כמה נופים נהדרים לראות, ואני אוהב את העובדה שהפיורד יכול להיות חובה לראות עבור נורבגיה – ראו – בפני עצמה.

מול חופי נורווגיה ישנם אינספור איים המתנגדים לה, כמו איי לופוטן בצפון נורבגיה. אלה ממוקמים בצפון נורבגיה והם מעולים לדוג וליהנות מהיופי הטבעי.

אם אתה רוצה לבקר במגוון מקומות בנורבגיה, אלסונד היא אולי אחד המקומות הטובים ביותר שאתה יכול לבקר בהם. אזור פופולרי בקרב תיירים וספינות שייט, ומהווה בסיס אידיאלי לחקר ליספיורד, סנדנס וסלע הדוכן, המהווה ביקור חובה.

אחד המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני של נורבגיה

הוא העיר טרומסו, שם תוכלו אפילו להזמין סיור אורורה מקצועי – מרדף וכמה מהתמונות המדהימות ביותר שתצליחו אי פעם. ישנם מקומות רבים בטרומה בהם אתה יכול לבקר, לא משנה באיזו שעה בשנה אתה נוסע לערים של צפון נורבגיה. אם אתה מבקר במקומות ואוהב טבע, יש כל כך הרבה מה לראות בנורבגיה אם אתה יוצא לטיול יחיד. חגים נורווגיים, אך עליכם להכיר רק את מקומות הלינה הטובים באוסלו כדי להפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת. בקר בערים הטובות ביותר בנורבגיה: לערים הנורדיות הללו יש הרבה מה לגלות וליהנות, בין אם זה היסטוריה, אדריכלות, תרבות, אוכל, אמנות, מוסיקה, היסטוריה או אפילו אוכל.

הסיבה העיקרית לביקור

היא לחקור את סוניפיורד, המשתרע על פני 126 מייל בפנים הארץ עד הים הנורבגי. אם אתם עוקבים אחר אחד הפיורדים, תוכלו לראות חלק גדול מנורבגיה, כולל טרומסו, העיר השנייה בגודלה במדינה והאטרקציה התיירותית הגדולה ביותר. אם אינכם בטוחים באיזו אירוח לבחור בנורבגיה או באוסלו, Ellingsens Pensjonat הוא המלון היחיד במרכז העיר אוסלו. מכיוון שישנן אטרקציות רבות באוסלו הסובבות את ההיסטוריה של הוויקינגים הנורבגיים, הדבר אמור להיות גבוה ברשימת הפעילויות שלך באוסלו.

זהו אחד המקומות הטובים ביותר בנורבגיה, במיוחד עם הנופים שניתן לראות מהפיורדים. לאוסלו יש משלה, אבל בברגן מחכים עד לטיול במרכז העיר, שם תוכלו ליהנות מכל הדברים הטובים לראות על נורבגיה במקום אחד.

להלן רשימה של מקומות הלינה הטובים ביותר בנורווגיה

כולל מלונות באוסלו, ברגן, טרונדהיים, סטאוונגר, טרומסו וחופי הפיורד. אם אתם מתכננים ביקור בנורווגיה אך לא בטוחים לאן ללכת, הנה כמה חברות מומלצות לטיולים בנורווגיה. למידע נוסף על אוסלו ונורווגיה לחץ כאן ובקר ב- Fjords and Beached.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בנורווגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על נורווגיה!

דילוג לתוכן